I miei ricami

Schemi creati da me (a pagamento), Мои схемы (платные)

venerdì 4 giugno 2010

Gesù/ Isus/ Исус

- Questo è il mio secondo Goblelin e ho ricamato 2 quadri uguali: uno per me e l'altro per mia mamma. Le dimensioni sono circa 14x20 cm. ----------------------------------------- - Acesta este cel de-al doilea goblen realizat de mine. E "Ruga lui Isus" , un set moldovenesc ce l'am ales ìn momentul cìnd cumpăram primul meu set. Mai exact, în momentul cînd alegeam primul set, am văzut acest goblen realizat în vînzare şi nu am putut să nu-l am şi eu ;) Am realizat două goblenuri identice, unul pentru mine, iar cel de-al doilea pentru mama. Dimensiunile sunt circa 14x20 cm. ----------------------------------------------- - Это мой второй по списку гобелен. И таких я вышила два: один для себя, а второй для мамы. Размеры готовой вышивки: 14x20 см.

Nessun commento:

Posta un commento